Tovar zasielame prostredníctvom:
Slovenskej pošty, a. s.
Direct Parcel Distribution SK, s. r. o. (kuriér DPD)
Koľko stojí poštovné?
Ceny prepravy a ceny spôsobov platby sú nasledovné:
objednávka |
objednávka |
VÝMENA TOVARU |
|
Expres kuriér Slovenskej pošty na adresu |
4,78 € s DPH + dobierka 0,70 € s DPH |
Benefit DOPRAVA ZADARMO |
|
Balík na poštu/BalíkoBOX Slovenskej pošty |
3,28 € s DPH + dobierka 0,70 € s DPH |
Benefit DOPRAVA ZADARMO |
|
DPD kuriér na adresu |
3,78 € s DPH + dobierka 0,70 € s DPH |
Benefit DOPRAVA ZADARMO |
4,30 € s DPH + dobierka 0,70 € s DPH |
DPD Pickup Point |
2,78 € s DPH + dobierka 0,70 € s DPH |
Benefit DOPRAVA ZADARMO |
|
Osobne na predajni – rezervácia tovaru |
ZADARMO |
ZADARMO |
*predávajúci si vyhradzuje právo na prirážku k poštovnému (nadrozmerný alebo ťažký tovar, prípadne presiahnutie váhy alebo rozmeru zásielky pre zvýhodnené poštovné), o čom bude pri nákupe kupujúci oboznámený.
Aká je dodacia lehota?
- Slovenská pošta, a. s. - 1 - 2 pracovné dni od odoslania tovaru z nášho skladu
- kuriér DPD - 1 - 2 pracovné dni od odoslania tovaru z nášho skladu
Kam tovar dorazí?
- Expres kuriér na adresu - tovar doručí kuriér na adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke tovaru
- Balík na poštu / BalíkoBOX Slovenskej pošty - tovar si vyzdvihnete na pošte / v BalíkoBOXe, kt. zvolíte v objednávke
- kuriér DPD - tovar Vám dovezie na Vami zadanú adresu, dopredu Vám príde SMS, prípadne e-mail s približným časom doručenia zásielky a linkom (hypertextovým odkazom) na možné presmerovanie balíka alebo odloženie doručenia balíka.
- DPD PickUp Point - tovar si vyzdvihnete v DPD Pickup Pointe, ktorý ste si zvolili v objednávke tovaru
- rezervovanie tovaru - osobný odber na predajni - tovar si vyzdvihnete v našej predajni ARMYshop Bardejov, Slovenská 5, 085 01 Bardejov. O nachystaní tovaru Vás budeme informovať telefonicky alebo SMS
Ako dlho ma zásielka počká, ak ju nemôžem vyzdvihnúť ihneď?
- balík na Vašej pošte - počká Vás 18 kalendárnych dní od doručenia balíka na poštu.
- BalíkoBOX Slovenskej pošty - počká Vás 3 dni od SMS avíza. Po troch dňoch sa zásielka presúva na príslušnú poštu, pod ktorú daný BalíkoBOX patrí. Tam Vás zásielka počká ďalších 14 kalendárnych dní. Ak Vás zásielka v BalíkoBOXE nepočkala dostatočne dlho, viete si zásielku po presune na poštu nechať doposlať na adresu alebo presmerovať - potrebujete číslo zásielky. Robí sa to tu: https://www.posta.sk/zmena-zasielky
- kuriér DPD - kuriér Vám doručuje zásielku na ďalší deň od prevzatia balíka od nás, a to na Vašu adresu. Ak sa mu zásielku nepodarí doručiť, doručuje ju ešte raz na druhý deň. Ak zásielku nedoručí ani potom, zásielka je na najbližšom depe ešte 7 kalendárnych dní. Vtedy viete požiadať o posledný pokus o doručenie alebo si môžete zásielku osobne vyzdvihnúť na depe v stanovených časoch.
- DPD Pickup Point - balík Vás počká 7 kalendárnych dní. Potom sa balík vracia k nám.
- rezervovanie tovaru - osobný odber na predajni - tovar Vás v našej predajni počká 3 pracovné dni. Ak je to málo, môžete nás telefonicky kontaktovať.
Ako sa dozviem o tom, že mi bude tovar doručovaný?
- balík na Vašej pošte - o uložení balíka dostávate SMS alebo email. Žlté lístky už nechodia (len vo výnimočných prípadoch). Ak máte mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty, avízo o uložení balíka dostávate do aplikácie, prípadne ešte e-mailom.
- BalíkoBOX Slovenskej pošty - o uložení balíka v BalíkoBOXe dostávate SMS alebo email. Ak Vás zásielka v BalíkoBOXE nepočkala dostatočne dlho, viete si zásielku po presune na poštu nechať doposlať na adresu alebo presmerovať - potrebujete číslo zásielky. Robí sa to tu: https://www.posta.sk/zmena-zasielky
- kuriér DPD - o doručovaní balíka dostávate SMS (e-mail, Viber) avízo, kde je uvedený približný čas doručovania balíka na Vašu adresu a link na zmeny v doručovaní zásielky. Ak Vám nevyhovuje čas doručovania, prostredníctvom daného hypertextového odkazu viete zmeniť termín doručenia, prípadne presmerovať balík (napr. do DPD Pickup Pointu).
- DPD Pickup Point - o uložení zásielky v Pickup Pointe sa dozviete prostredníctvom SMS (e-mail, Viber) avíza
- rezervovanie tovaru - osobný odber na predajni - kontaktujeme Vás telefonicky. Ak sa nedovoláme, posielame e-mail alebo SMS.
Ako za tovar zaplatím?
- Expres kuriér Slovenskej pošty - dobierku zaplatíte kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou
- balík na Vašej pošte - zaplatíte dobierku v hotovosti
- BalíkoBOX Slovenskej pošty - hodnotu dobierky uhradíte len platobnou kartou, v hotovosti sa v BalíkoBOXe platiť nedá
- kuriér DPD - dobierku kuriérovi DPD uhradíte v hotovosti alebo platobnou kartou
- DPD Pickup Point - za tovar zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou
- rezervovanie tovaru - osobný odber na predajni - za tovar zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou
A čo doručenie do zahraničia?
Nie je problém!
Tovar si riadne objednáte a vyplníte zahraničnú dodaciu adresu s telefónnym číslom. Následne Vás budeme e-mailom alebo telefonicky kontaktovať za účelom dohodnutia spôsobu dopravy. Na objednaný tovar a hodnotu dopravy vystavíme zálohovú faktúru v eurách. Po uhradení zálohovej faktúry a pripísaní peňazí na náš účet Vám tovar bezodkladne odošleme.
Cena poštovného do okolitých krajín (Česko, Maďarsko, Rakúsko, Poľsko) je 8,00€ s DPH. Pri zásielke do zahraničia je možná iba platba prevodom vopred. Tovar vieme poslať kamkoľvek. Cena dopravy je prepočítaná po uzavretí objednávky podľa jej objemu (hmotnosti / rozmerov) a podľa destinácie doručenia.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na info (zavináč) armyvypredaj.sk alebo telefonicky na +421_904_494_231